Tuesday, November 3, 2009

පිදුම


මම මෙ වට රවුමෙ තනිවම හිදිමි
වෘත්තීයවෙදින් බුද්ධිමතුන්
කවීන් ලේකකයන් සහ
ප්‍රගතශීලී යැයි කියා ගන්නා
පිරිවර සමග සියලු මිනිසුන්
මා හැර ගොසිනි

බෝහො අය
මාධ්‍ය සුනාමියෙන් ගසා ගෙන ගියහ
සමහරෙකු සිය කැමැත්තෙනි
කිහිපදෙනෙකු පලා ගොසිනි
අතුරැදහන් වුහ වෙඩි වැදී මියදුනහ.

යුධෝන්මාදයෙන්
බැබළෙන සැණකෙළි සිරියට
රොද බැදෙත් සැවොම යාබද වට රවුමට
මෙ විජයග්‍රහණයේ වෙලාවයි
රතිඤ්ඤා මල් වෙඩි මැදින්
ඹල්වරසන් සරින්
වා ගැබ දෙරෙවයි
මරණයේ ඉලක්කමි වලින්
සිංහල සිරැරැ උණුසුමි වෙ

මෙ වටරවුමෙහි
මෙ පුවරැව ඇතැතිව
මා නිහඩව සිටින විට
ඔවුහු පිළීකුලෙන් මා දෙස බැඑහ.
උන්මත්තකයා යැයි කිහ
මගේ හඩ අවදිවන සැණින්
ඔවුහු මට සැගවී පහර දුන්හ
දේශදෝහියා යැයි කිහ
මා ක්‍රියාත්මකවෙද
ඔවුහු මා අත්අඩංගුවට ගත්හ
ත්‍රස්තවාදියා යැයි කීහ

සුභ හෙටක් වෙනුවෙන් මගේ රටට
මරාගෙන මැරෙමිය මම
මෙ සත්‍යය
යුද්ධය මානුෂිකයැයි කියන
සාමය අරං එනවැයි කියන
නෑසියන්ගේ මරණය නොදැනෙන
කෙළඹ මඩකළපු හින්දුනී
නුඹෙ උණ්ඩය
වැඩියෙන් පහසුවෙවීය මට
කිතුනුවෙනි ඉස්ලාමි භක්තිකයෙනි
පවි සමාකරගෙන ආවොත්
ඉලක්කය නොවරදීවී නුඹට
බුදුන් වදිනා බොදුණුවනි
ජාතිය වෙනුවෙන් තියන වෙඩිල්ලට
නුඹ දනි පවි නැති වග

ප්‍රාණය නිරැද්ධ දරදඩු ඇගිලි අතරින්
ගලවා ගත් සටන් පුවරැව විසිකර
කවරෙකු හෝ හෙට
මා වළ දමනු ඇත.
නුඹලාගේ බොදව යන
ප්‍රිතී ඝෝෂා දකින්නට
මෙ වටරවුමෙහි
මා නොසිටිනු ඇත.
අන්තිම දෙමළාගෙත් මරණය පතාගෙන
අන්තිම සිංහලයා තෙක් ම මියැදෙන
වෛරයේ දරැවන්ගේ හෙට
මා නොදකිනු ඇත.

එහෙත්
ජාති කුළ ආගමි නොතකා
මිනිස් ජිවිතයට ආදරේ කරන
තවෙකෙක්
කොහේ හෝ සිට පැමිණ
මගෙන් ගිලිහුණු මෙ පුවරැව
මෙ වටරවුමෙහිම හිද
ඔසවනු ඇත.

එහි මෙසේ ලියා තිබෙ

යුද්ධය නවතවි!
වර්ග සංහාරය නවතවි!

නොමළ මිනිසුන් අතරින්
එකා දෙන්නා ඔහු කරා ඇදෙනු
මා දකිනු ඇත.

මහේෂ් මුණසිංහ







No comments:

Post a Comment